Blogglista




1. Vem/vilka är din bästa vän?
 Min sambo är världens bästa pojkvän, och även min bästa vän <3

2. Vad har du för skostorlek? 40/41

3. Brukar du skratta för dig själv? Ständigt!

4. Vilket är ditt favoritnummer? 6, haha

5. Vad var det senaste du åt? Bacon hihi

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Rosa!
 
7. Hur är vädret just nu? Ärligt talat har jag inte ens dragit upp rullgardinen och kikat ut än..

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Radiotjänst, haha!

9. Vad är det första du ser hos en person? Ögonen

10. Tv eller dator? Dator! 

11. Favorit TV-program? Så många.. Breaking Bad är ju awesome

12. Har du några syskon? 2 bröder

13. Längd? 171-172cm

14. Hårfärg? På riktigt? Blont. Just nu? Ljusbrunt.

15. Ögonfärg? Blåa

16. Använder du kontaktlinser? Yea

17. Favorit högtid? Julen

18. Favorit månad? Har väl ingen speciell

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning?Yea

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Sagan om ringen <3

21. Favoritdag på året? Varma och soliga dagar

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Har ju redan en pojkvän, men nej. Jag är inte ett dugg blyg.

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nix, inte för att jag provat men.

24. Kramar eller kyssar? BÅDA!
 
25. Choklad eller vanilj? Båda hihi <3

26. Har du tattueringar? Bara 2 än sålänge

27. Vad lyssnar du på just nu? Halvglor på gossip girl medan jag skriver så hör ljud från tvn

28. Är du kär i någon kändis? Nix
 
29. Vilka böcker läser du just nu? Sagan om ringen triologin

30. Piercingar? Har nyligen tagit ut två st (en i läppen och en i naveln) så har bara en i läppen, en i naveln, x antal hål i öronen och en töjning på 10mm. Men ska skaffa fler igen <3

31. Vad gör du just nu? Svarar på dessa frågor.

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Är inte så förtjust i popcorn

33. Hundar eller katter? Båda <3

34. Favoritblomma? Rosor <3

35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Ohjaa

36. Har du en bästa kompis som är en kille? Eller som är en tjej? Haha ja, förutom min pojkvän så heter min bästa vän Robin.

37. Vem vill du träffa just nu? Älsklingen, men han slutar jobba om 20min så :D

38. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Typ inte

39. Har du någon gång skjutit med en pistol? Bara luftpistol

40. Gillar du att flyga med flygplan? Läskigt, men häftigt

41. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt. 

42. Hur många kuddar sover du med? 2 minst!

43. Saknar du någon? Många.
milina.blogg.se
2015-02-25 @ 15:28:40
URL: http://milina.blogg.se/

Kul att läsa!

Svar: Vad bra ;)
Emilia Lingvald




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Reviver.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg (: Jag heter Emilia, är 22år och här kommer jag tipsa om shoppingtips, skönhetstips och även litegrann ur mitt egna liv. :) Har du frågor och funderingar? Du når mig enklast via min mejl [email protected] :)

RSS 2.0