Sömnlös än en gång

(Ja, vi älskar suddiga cambilder.)

Verkar bli en sömnlös natt för mig inatt, suck. Jag hatar verkligen att inte kunna sova. Det har bara blivit värre och värre sista tiden.. Och nej, sömnmediciner hjälper inte. Blir lite extra frustrerad när min älskade ligger och snarkar och verkar ha det hur skönt som helst i sömnen.. Jag vill också!
Så typiskt när man har en produktiv dag med bland annat möten framför sig.


Menmen, det är väl bara att bita ihop och vara glad ändå.
Förhoppningsvist lär jag sova som en drottning imorgon :D

Vad gör du när inte du kan sova?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Reviver.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg (: Jag heter Emilia, är 22år och här kommer jag tipsa om shoppingtips, skönhetstips och även litegrann ur mitt egna liv. :) Har du frågor och funderingar? Du når mig enklast via min mejl [email protected] :)

RSS 2.0