Längtar du också efter sommaren?



Jag är sjukt less på vädret, det är bara slask, snö och regn och man fryser ihjäl direkt man går utanför dörren. 
Fast det kanske bara är jag? Jag har ju alltid varit extremt frusen. :/
Stter och kikar på gamla sommarbilder och drömmer mig bort...
 
 



Vad är det bästa med sommaren enligt dig?

Själv älskar jag känslan av frihet, att slippa klä på sig 10lager kläder för att inte frysa ihjäl, det blir ljusare och man umgås med sina nära och kära betydligt oftare. Det är svårt att bara välja en sak, haha. :)
linah
2015-02-26 @ 13:22:08
URL: http://nouw.com/linahs

fina bilder:D! och jaaa, jag längtar efter sommaren!

Svar: Tack :DNu är det förhoppningsvist inte så länge kvar :)
Emilia Lingvald




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Reviver.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg (: Jag heter Emilia, är 22år och här kommer jag tipsa om shoppingtips, skönhetstips och även litegrann ur mitt egna liv. :) Har du frågor och funderingar? Du når mig enklast via min mejl [email protected] :)

RSS 2.0