Mat är gott!

Några bilder på vad jag ätit senaste dagarna.
 
 
Göttgöttgött, speciellt planksteken på sista bilden.
Dock provade vi med något högrevskött vilket vart alldeles för segt haha. 
Var lat så det blev en snabb carbonara <3
 
 
 

Fläskfile med sötpotatis/potatis och morötter som gjordes i ugn + whiskysås och sallad <3
 
 
Plankstek med något weird högrevskött som var på tok för segt för det här, men med rödvinssås, spritsat potatismos och sallad. Oh justja, vi lindade även bacon runt köttet. <3


Vad är din favoriträtt?


ɑ n n i k ɑ
2015-03-03 @ 15:22:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :D

Svar: Ohja ;)
Reviver




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Reviver.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg (: Jag heter Emilia, är 22år och här kommer jag tipsa om shoppingtips, skönhetstips och även litegrann ur mitt egna liv. :) Har du frågor och funderingar? Du når mig enklast via min mejl [email protected] :)

RSS 2.0