Hjälp mig!

Åh vad jag blir less!
Jag och sambon har bara 1 nyckel till tvättstugan, så vi har aldrig nyckeln på någon nyckelknippa. Det är verkligen kaos, idag är jag t.ex. inne på mitt sista par rena trosor haha.. och så hittar jag inte nyckeln. Den ligger inte där vi brukar lägga den. Karln är på jobbet där han har telefonen på ljudlöst och i och med att han är värdelös på att kolla telefonen (sorry babe) så märker han ju inte mina desperata sms i jakt på nyckeln.. 

Har vänt upp och ner på i princip hela lägenheten utan resultat. Suck.. 


Vad ska man göra nu liksom? Måste verkligen tvätta. Någon som har en magisk lösning?!?
 
Mizca
2015-03-10 @ 18:19:34
URL: http://www.mizca.se

Handtvätta i ren panik?
Om din kille inte har nyckeln får ni kanske be hyresvärden om en ny.. Kostar väl kanske men måste ni så måste ni .. då tycker jag ni gör en kopia som ni alltid har på ett ställe utifall sånt här händer :)

Svar: Mjo, men den ligger garanterat någonstans i lägenheten. Bara så typiskt!Men tack för tipset, och hittar i inte nyckeln så får vi väl göra det.
Ska nog kräva att få ha den på min nyckelknippa, då han inte har behövt tvätta någon gång på över ett år :)
Reviver

Mizca
2015-03-10 @ 20:57:06
URL: http://www.mizca.se

Svar: Hehe! Då kanske det är lämpligt ja.. Nycklar är svåra att lägga på samma ställe varje gång, vet själv hur problematiskt det kan vara när man skall till jobbet på morgonen och inte hittar jobbnycklarna!!

Hoppas det löser sig med dina kläder.

Ida
2015-03-12 @ 18:52:04
URL: http://boardin.se

Du får bryta dig in i tävttstugan med en hårklämma ;)

~ Woopwoop, vinnaren är utsedd och ni som inte vann eller hann delta får ett tröstpris! bra va? :) ~

Svar:
Reviver

Skogsraah ☾
2015-03-16 @ 13:10:16
URL: http://skogsraah.blogg.se

Åh vad jobbigt! Har nog tyvärr ingen lösning på ditt problem :( hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Reviver.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg (: Jag heter Emilia, är 22år och här kommer jag tipsa om shoppingtips, skönhetstips och även litegrann ur mitt egna liv. :) Har du frågor och funderingar? Du når mig enklast via min mejl [email protected] :)

RSS 2.0